Община Сливен удължава приема на заявления от кандидат-потребителите за ползване на услугата за лични асистенти

09.05.2016

Община Сливен е бенефициент по договор BG05M9OP001-2.002-0206-C001 „Подкрепа и разширяване на дейността за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда на Звено за социални услуги „Домашен помощник” към Домашен Социален патронаж, град Сливен”. Проектът се финансира от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г.

Община Сливен удължава приема на Заявления от кандидат-потребителите за ползване на услугата и кандидатите за лични асистенти.

За потребители на социалната услуга могат да кандидатстват лица от следните целеви групи:

• Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;

• Хора над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване;

• Семейства на деца с увреждания;

• Самотно живеещи тежко болни лица

Всеки кандидат за потребител на социалната услуга „Личен асистент” следва да представи следния комплект от документи:

• Заявление за кандидатстване за потребител на услугата /по образец/

• Приложение №1А- Информация за кандидат- потребителя

• Декларация за съгласие за предоставяне на лични данни/по образец/

• Копие от документ за самоличност /за справка /, за дете – удостоверение за раждане /копие /

• Документ за самоличност на законния представител-родител, настойник, попечител /копие /

• Експертно решение на ТЕЛК / НЕЛК /копие /

• Медицински протокол на ЛКК /копие /

• Други медицински документи- епикриза и др. /копие /

• Удостоверение за настойничество / попечителство//копие /

• Други документи по преценка на кандидата, имащи отношение към предоставяне на услугата

На всички кандидат-потребители ще бъде изготвена социална оценка на индивидуалните потребности. Въз основа на полученият брой точки от оценката, комисия, назначена със заповед на кмета на Община Сливен ще изготви списък с класираните кандидат-потребители в низходящ ред, който ще бъде изнесен на информационното табло в центъра за административно обслужване на Община Сливен.

На потребителите на услугата „Личен асистент” ще бъде осигурен достъп до интегрирани почасови услуги за социално включване в общността или в домашна среда.

Документите за кандидатстване се приемат в Центъра за административно обслужване на граждани в Община Сливен от 09.05.2016 г. до 20.05.2016г.

Проектът се реализира на територията на община Сливен


Пресслужба на община Сливен

Адрес: Бул. "Цар Освободител" 1
Тел: 044/611 112
Факс:044/66 23 50
Email: press@sliven.bg
За контакти: Връзка с обществеността

Източник: www.sliven.bg Позоваването на източника е задължително.


Достъпност