Централа

044/611 100

Предложения и сигнали

044/611 165

Община Сливен въвежда нова електронна услуга за справка на задълженията

31.01.2017

"Гражданите вече могат по електронен път да получат информация за своите задължения и плащания", съобщи днес пред журналисти кметът Стефан Радев. Община Сливен въвежда нова електронна система в дирекция "Местни данъци и такси", която се финансира от Министерството на финансите и е за безплатно ползване от общините, включително и за нашата община, посочи кметът на Сливен.

Справката може да се направи в сайта на Община Сливен : http://www.sliven.bg/mdt/. Работи се и по въвеждане на възможност за заплащане на задълженията онлайн.

„Всяко лице, което има деклариран имот или автомобил, може да получи персонален идентификационен номер, който се генерира автоматизирано в системата. Чрез този номер се прави справка в сайта на общината какви задължения има лицето и да реши по какъв начин да ги плати”, поясни Методи Лаков, директор на дирекция „Местни данъци и такси” в община Сливен.

Получаването на ПИН-код става в салона за местните данъци, в източната част на общинската администрация, срещу предоставена лична карта или нотариално упълномощено от него лице. В справката се визуализират всички задължения за въведен ЕГН / ЕИК / ЛНЧ.

Този месец предстои подписване на договор с Националната агенция по приходите, за да се даде възможност такава справка да правят тези граждани, които имат персонални идентификационни кодове в системата на НАП. Чрез сайта на НАП ще могат да виждат нужната им информация, без да вземат номер от общината.

31.01.2017г.


Снимки:


Пресслужба на община Сливен

Адрес: Бул. "Цар Освободител" 1
Тел: 044/611 112
Факс:044/66 23 50
Email: press@sliven.bg
За контакти: Връзка с обществеността

Източник: www.sliven.bg Позоваването на източника е задължително.


Достъпност