Община Сливен обявява прием на документи на кандидати за потребители и персонал за услугата „Патронажна грижа“
Във връзка с изпълнение на Проект № BG05M9OP001-2.040-0069-C01 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Сливен“ по процедура BG05M9OP001-2.040 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания Компонент 2" на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 година, Община Сливен обявява прием на документи на кандидати за потребители и на кандидати за персонал за предоставяне на услугата.
Потребители на услугата могат да бъдат възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, както и към хора с увреждания и техните семейства, и хора, които нямат близки и за които има социална необходимост от почасови услуги. Кандидатите могат да бъдат от територията на Община Сливен.
Длъжностите, за които е обявен подбора на персонал са следните:
• Ръководител на услугата – 1 брой;
• Диспечер на услугата – 1 брой;
• Социален работник – 2 броя;
• Медицинска сестра – 2 броя;
• Психолог – 1 брой;
• Домашен помощник – 20 броя;
Образци на документите и за потребители и за подбор на персонал могат да се получат в Центъра за административно обслужване на граждани на адрес: гр. Сливен, бул. “Цар Освободител” № 1 или да се изтеглят от сайта на Община Сливен: https://mun.sliven.bg/targove-konkursi раздел „Търгове и конкурси”.
За информация: 044/611 124 – Радина Христова
044- 611 310 – Габриела Симеонова
03.12.2019 г.
Снимки:
Пресслужба на община Сливен
Адрес: Бул. "Цар Освободител" 1
Тел: 044/611 112
Факс:044/66 23 50
Email: press@sliven.bg
За контакти: Връзка с обществеността
Източник: www.sliven.bg Позоваването на източника е задължително.