Община Сливен стартира анкета, записване за приемни дни и подаване на сигнали по електронен път
Община Сливен стартира анкета за измерване удовлетвореността на гражданите от нивото на административното обслужване. Тя е публикувана в сайта на Общината на адрес - https://mun.sliven.bg/survey Предвидени са шест въпроса, на които всеки, който желае да попълни анкетата, може да отговори. Целта е да се измери клиентската удовлетвореност, като резултатите ще бъдат използвани за подобряване и повишаване качеството на административното обслужване.
Считано от 25 февруари 2020 г. гражданите могат да заявят записване и за приемните дни на ръководството на Община Сливен, изцяло по електронен път, чрез сайта на Общината на адрес - https://mun.sliven.bg/priemni-dni След подаване на заявлението, гражданите ще бъдат уведомявани за резултата от записването.
Община Сливен предоставя и нова възможност – електронна пощенска кутия, чрез която могат да се подават предложения, сигнали и заявления, предоставени са и телефонни номера за връзка с оперативни дежурни на Общината, ОП „Градска мобилност“ и денонощен дежурен телефон за аварии на улично осветление - https://mun.sliven.bg/predlojenia-signali-zayavleniya
Инициативите са част от политиката на кмета Стефан Радев и общинското ръководство за повишаване ефективността на администрацията.
25.02.2020 г.
Снимки:
Пресслужба на община Сливен
Адрес: Бул. "Цар Освободител" 1
Тел: 044/611 112
Факс:044/66 23 50
Email: press@sliven.bg
За контакти: Връзка с обществеността
Източник: www.sliven.bg Позоваването на източника е задължително.