Анкети

Оценка на административното обслужване от страна на потребителите – граждани, представители на бизнеса и институции.

С настоящата анкета бихме искали да съберем информация и да получим Вашето мнение за качеството на предлаганите услуги. Чрез нея ще се информираме за Вашата удовлетвореност от административното обслужване в Община Сливен. Молим Ви да отговорите максимално честно на въпросите.

1. В качеството си на какъв подадохте заявление?

2. Кое място за обслужване посетихте?

3. Посещението Ви в Общината беше свързано с документи, относно:

4. Получихте ли нужната информация и съдействие при заявяване на услугата?

5. За колко време бяхте обслужени?

* До 100 символа

6. Удовлетвориха ли Ви сроковете, в които се изпълниха услугите?

7. Какво е мнението Ви за служителите, които Ви обслужват, по отношение на тяхната компетентност?

8. Как се отнесоха служителите към Вас в процеса на обслужване?

9. Наложи ли се консултация със служители от специализираните отдели (служители, които не са в ЦАО-на гише), за да Ви бъде извършена услугата?

10. Общината реагира ли своевременно и адекватно на подадените предложения, жалби и сигнали?

11. Кои аспекти от обслужването считате, че най-много се нуждаят от подобрение?

* До 100 символа

12. Как оценявате качеството на Административното обслужване в Община Сливен?

Достъпност