Услуга 04 Издаване на заповед за допълване на издадено разрешение за строеж
Правно основание: ЗУТ, Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги и предоставяни права на територията на община Сливен
Необходими документи:
- Документи за собственост (при необходимост);
- Разрешение за строеж – оригинал;
- Документи, обосноваващи променените обстоятелства /одобрен инвестиционен проект-преработка, нови документи за собственост и др./;
- Нотариално заверено съгласие от лицата по чл.149, ал.2 от ЗУТ (при необходимост);
- Документ за платена такса;
- Заявление по образец 04
Срок за изпълнение: 7 дни
Срок на валидност: до промяна на обстоятелствата
Такса: 5% от дължимата такса за издаване на разрешение за строеж за съответната категория обекти
Място:
- за подаване на документи - Център за административно обслужване - ЦАО /в сградата на Община Сливен/, V-то работно място
- за допълнителна информация - ЦАО
Отговорно лице: Гл. архитект на Община Сливен